شاید رئیس سازمان فوتبال سپاهان شدم/ نویدکیا باید پاسخگوی حرف‌هایش باشد

11:25 - 09 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی پیشین ذوب‌آهن گفت: صحبت‌هایی که تا الان داشتیم بیشتر در زمینه ریاست سازمان فوتبال یا مدیر فنی در سپاهان است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره درخواست ویسی برای پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: با ویسی صحبت‌هایی انجام داده‌ام، اما در حال حاضر ویسی در اهواز است و هر زمان که به اصفهان آمد در این مورد صحبت خواهیم کرد تا تلکیف حضورم در سپاهان مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان سرپرست یا مربی روی نیمکت سپاهان خواهد نشست،تصریح کرد: به هیچ عنوان سرپرست یا مربی سپاهان نمی‌شوم. صحبت‌هایی که تا الان داشتیم بیشتر در زمینه ریاست سازمان فوتبال یا مدیر فنی در سپاهان است. البته اگر تمام این اتفاقات هم رخ ندهد به صورت غیر رسمی به ویسی مشاوره می‌دهم.

کربکندی ادامه داد: سپاهان می‌تواند با حضور بازیکنان جوان دوباره به روزهای خوبش برگردد. ویسی نیز به دنبال این است که این کار انجام شود و یک دگرگونی اساسی در ترکیب سپاهان رخ دهد.

سرمربی پیشین ذوب‌آهن درباره دیدار فینال جام حذفی گفت: ذوب‌‌آهنی‌ها شرایط بدنی خوبی ندارند، زیرا فاصله کمی بین این بازی با بازی آسیایی این تیم بوده و استقلالی‌ها شرایط بدنی بهتری دارند. ضمن اینکه در خرمشهر، استقلالی‌ها هواداران زیادی دارند و همین مسئله کار ذوب‌آهن را سخت‌تر خواهد شد.

وی پیرامون صحبت‌های نویدکیا در برنامه نود خاطرنشان کرد: حرف‌های نویدکیا در برنامه نود هیچ اهمیتی برای من ندارد. او حرف‌هایی زد که خودش باید پاسخگوی آن باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *