برنامه‌های هسته‌های جهادی سال 95 دادگستری مازندران

16:00 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۴۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران برنامه‌های هسته‌های جهادی طی سال 95 دادگستری استان مازندران را تشریح کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی در جلسه ای که در دادگستری کل استان مازندران با حضور کارکنان قضایی و اداری و مسوولان و اعضای هسته‌های جهادی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح و تبیین برنامه های هسته‌های جهادی دادگستری کل استان مازندارن پرداخت.

وی به  اهمیت مساله فرهنگ و دیدگاه کلان مقام معظم رهبری و نگرانی معظم له از وضعیت فرهنگی جامعه پرداخت و با بیان جمله ای از ایشان که فرمودند مساله فرهنگ از اقتصاد و معیشت مهم‌تر می باشد و اولویت دارد، افزود: به همین منظور معاونت فرهنگی قوه قضاییه دیدگاه کلانی را نسبت به ارتقای فرهنگی قضات و کارکنان و خانواده ‌ای ایشان داشته و برنامه‌های گوناگونی را مدنظر قرار داده است.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان مازندران یکی از این برنامه‌ها ایجاد هسته های جهادی، جهت همکاری و به کارگیری ظرفیت های بالقوه قضات و همکاران می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در واقع با این عمل به شعار هر همکار، یک همکار فرهنگی جامعه عمل می‌پوشاند، بحث فرهنگی از یک معاونت و چند نیرو به کل مجموعه جریان می یابد.

وی در ادامه به بیان دستورالعمل ابلاغی و نحوه فعالیت ها و اجرای امور پرداخت.

شایان ذکر است، در این جلسه مقرر شد جلساتی به صورت ماهانه در زمینه هسته‌های جهادی و همچنین جلسه ای خاص با حضور روسای هسته‌های جهادی برگزار شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *