رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزدای ۵ زندانی جرائم غیر عمد در روز نسیم مهر

13:45 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۳۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمیاری گفت: همزمان با پنجم خرداد روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان تعداد ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای استان مرکزی با حمایت و کمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگشتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی همزمان با پنجم خرداد روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان تعداد ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای استان مرکزی با حمایت و کمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگشتند.

مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با استفاده از منابع ستاد دیه و بر اساس موافقت اعضای هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی و بمنظور مشارکت در جشن حمایت از خانواده مددجویان و به میمنت روز ملی نسیم مهر در ۵ خرداد تعداد ۵ نفر زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و این روز را در کنار خانواده خود جشن گرفتند .

اسماعیل جمیاری تعداد زندانیان جرائم غیر عمد استان را در حال حاضر ۲۰۰ نفر اعلام نمود و اظهار داشت از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین بدهکار از طریق منابع استانی و کشوری ستاد دیه از زندانهای استان آزاد شده و برای آزادی مابقی در ماه مبارک رمضان جشن بزرگ گلریزان بصورت متمرکز و در کلانشهر اراک برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد تا صاحبان صنایع، مدیران کارخانجات و شرکتها، موسسات خیریه و عموم خیرین و نیکوکاران هم استانی با مشارکت خود و حضور در جشن گلریزان و نیز اعطای کمکهای مادی و معنوی بخشی از زندانیان بدهکار غیر بزهکار را در ماه پر خیر و برکت رمضان از زندان آزاد کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *