رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نام و تصویر اولین شهید از نیروهای مردمی عراق در فلوجه

15:00 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۶۵۲
یکی از اعضای "سرایا عاشورا" در درگیری با گروه تروریستی ـ تکفیری داعش نزدیک شهر فلوجه، به درجه رفیع شهادت رسید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، "محمد الشویلی" متولد 1987 میلادی در استان کربلا از گروه های مردمی "سرایا عاشورا" در درگیری با گروه تروریستی ـ تکفیری داعش نزدیک شهر فلوجه، به درجه رفیع شهادت رسید.

نام و تصویر اولین شهید از نیروهای مردمی عراق در فلوجه

حیدر العبادی نخست وزیر عراق یکشنبه شب گذشته شروع عملیات آزاد سازی فلوجه را اعلام کرد و نخستین یگان های ارتش و الحشدالشعبی بامداد دوشنبه با عبور از موانع و کمین های گروه تروریستی داعش، از چندین محور وارد این شهر شدند.

در این عملیات علاوه بر یگان های توپخانه ارتش عراق و نیروهای پلیس، واحدهای زبده نیروهای مردمی اعم از کتائب حزب الله، کتائب سید الشهدا، النجباء، عصائب اهل الحق، جندالامام و نیروهای سازمان بدر و همچنین سرایا عاشورا و سرایا الخراسانی حضور دارند.

همچنین گروه های شاخه نظامی عتبات عالیات نیز در این عملیات مشارکت کرده اند.

فلوجه که یکی از دو شهر اصلی و راهبردی تحت اشغال گروه تروریستی داعش محسوب می شود، آذر سال 92، با یورش داعش به عراق و به دنبال ماهها برپایی چادرهای تحصن از سوی شهروندان عراقی، به اشغال گروه تروریستی داعش درآمد.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *