رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی سرلوحه خدمات باشد

3:45 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۶۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پوستچی در بازدید از زندان‌های مرکزی و شوشتر گفت: ساخت سالن انتظار مجهز و وسیع در شان ارباب رجوع و خانواده‌های زندانیان و در راستای تکریم ارباب رجوع پیگیری شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های خوزستان، مدیرکل زندان‌های استان خوزستان به صورت سرزده با حضور در زندانهای مرکزی و شوشتر ، از قسمت های مختلف اندرزگاهی، اداری و خدماتی این زندانها بازدید، با پرسنل دیدار و در حوزه مسائل کاری مربوطه با آنان گفتگو کر.

مدیرکل زندانهای استان در نشستی با مسئولین این ندامتگاه گفت : ایجاد، حفظ و توسعه زیرساخت ها از اولویتهای مهم مدیریت برای زندان مرکزی بوده و خواهد بود.
 
رضا پوستچی در بازدید از سالن انتظار زندان مرکزی اهواز و دیدار با جمعی از خانواده های زندانیان گفت: ساخت سالن انتظار مجهز و زیبا و وسیع در شان ارباب رجوع و خانواده های زندانیان در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به انها بوده، تکمیل این فرایند باید با شیوه‌های هوشمندانه و استقرار میز خدمت دنبال شود.
 
گفتنی است مدیرکل زندانهای خوزستان در بازدید از زندان شوشتر نیز بر ضرورت اصلاح ساختار فیزیکی زندان با هدف دستیابی بیشتر به فضای نگهداری و طبقه بندی و خدماتی تاکید کرد.

در این بازدید که با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل، رییس اداره حفاظت اطلاعات زندانهای خوزستان و مسئول روابط عمومی و تکریم همراه بود؛ از اندرزگاه ها و بخشهای مختلف خدماتی و اداری زندان بازدید بعمل آمد و در اثنای بازدید با توضیحات هاشم پور رییس زندان، در جریان آخرین اقدامات تامینی و تربیتی این مجموعه قرار گرفتند.

همچنین مقرر شد برای پیگیری پیشنهاد اجرای اصلاحات عمرانی در زندان، رییس زندان طرح تفضیلی احداث ابنیه جدید و اصلاح بناهای عمرانی فعلی را در هفته ی آتی به معاونت توسعه ارائه تا پس از بررسی و تایید مدیرکل  وارد مراحل اجرایی شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *