پیش فروش بلیت قطارهای رجا از 3 خرداد آغاز می شود

14:10 - 01 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۳۶۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
پیش فروش بلیت قطارهای رجا برای دوره 11 تا 31 خرداد، ساعت 8:30 روز دوشنبه سوم خرداد از طریق اینترنت و مراکز فروش در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش گروه اقتصاد، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارهای مسافری گفت: فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها از طریق سامانه اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر کشور به طور یکسان و همزمان انجام می‌شود.

علاوه بر عرضه بلیت از طریق سامانه اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر کشور، شرکت رجا فروش بلیت قطارهای خود را از طریق تلفن‌های همراه (اپلیکیشن فروش بلیت در Ios و Android) آغاز کرده است، که متقاضیان می‌توانند نرم افزارهای مربوطه را از طریق سایت رجا و یا لینک زیر دریافت کنند.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌های 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان‌ها) تماس بگیرند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقاد و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *