«ولی اف» سرمربی تیم ملی در المپیک است/برای تیم بانوان هم مربی ازبکستانی می‌آوریم

4:30 - 02 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۲۷۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: کمیته فنی فدراسیون جودو تصمیم گرفت تا هدایت تیم ملی را در باز‌ی‌های المپیک 2016 ریو به «نصرت خان ولی اف» بسپارد.
رضا رودکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون جودو تصمیم گرفت تا هدایت تیم ملی در بازی‌های المپیک 2016 ریو بر عهده نصرت خان ولی اف باشد. او مربی با رزومه‌ای است و می‌تواند به جودوی ایران کمک کند.

وی افزود:با توجه به تغییر سرپرست و شرایط خاص فدراسیون جودو بهتر بود گزینه هدایت تیم ملی خارجی باشد که به نظرم ولی اف بهترین گزینه بود.

رودکی در خصوص تغییرات پیاپی کادر فنی گفت: پس از جدایی زارعیان بچه +‌ها با مربیان اختصاصی کار می‌کردند. پس از آن و قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا یک دیدار انتخابی بین تیم امید و بچه های بزرگسال برگزار شد که چند تن از جودوکاهای تیم امید موفق شدند جواز حضور در قهرمانی آسیا را بدست بیاورند.از آنجایی که سرمربی تیم امید محمد منصوری بود، تصمیم گرفتیم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا منصوری را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

مدیر تیم های ملی جودو ادامه داد: پس از قهرمانی آسیا هم ولی اف ازبکستانی را آوردیم که حالا سرمربی تیم ملی است و باید همه از او حمایت کنیم.

وی در خصوص تیم بانوان تصریح کرد: برای این تیم هم یک سرمربی با رزومه ازبکستانی در نظر گرفتیم که بزودی به ایران خواهد آمد و مذاکرات نهایی را با او انجام خواهد شد.

رودکی در خصوص وضعیت خود در فدراسیون جودو گفت: در جلسه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان داشتم به من گفتند که با قدرت به کارم ادامه دهم و بنده هم به عنوان مدیر تیم‌های ملی جودو هرچه در توان داشته باشم برای موفقیت جودو می‌گذارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *