رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح ضربتی پرونده‌های اجرای احکام کیفری اجرا می‌شود

14:58 - 30 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۷۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین جعفری با تاکیدبر اراده دستگاه قضایی و انتظامی بر اجرای طرح ضربتی پرونده‌های اجرای احکام کیفری، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، محکومان فراری پس از دستگیری روانه زندان خواهند شد.
طرح ضربتی پرونده‌های اجرای احکام کیفری اجرای می‌شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، نشست مشترک مسئولان قضایی و اننظامی استان مازندران به منظور اجرای طرح ضربتی پرونده‌های اجرای احکام کیفری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری گفت: این طرح از روزهای آینده آغاز خواهد شد و کسانی که دارای محکومیت قطعی مجازاتی همچون حبس، جزای نقدی و سایر مجازات ها محکوم شده اند چنانچه خود را به مراکز انتظامی و اجرای احکام دادسراها معرفی نمایند اگر به صورت خودمعرف باشند از امتیازات قانونی برخوردار خواهند بود.

وی افزود: در غیر این صورت کلیه دادستان ها و فرماندهان انتظامی مکلف شدند ،در یک برنامه هماهنگ نسبت به جلب و دستگیری محکومان اقدام نمایند و اجرای این طرح  در راستای اجرای عدالت وحقوق کسانی است که برای احقاق حق خود و رفع تظلم به دستگاه قضایی مراجعه و دستگاه قضایی نیز با رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به صدورحکم و اجرای آن اقدام می نماید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با تاکیدبر اراده دستگاه قضایی وانتظامی بر اجرای صحیح و کامل این طرح اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده، محکومان فراری پس از دستگیری روانه زندان خواهند شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *