کنار گذر بزرگراه امام علی (ع) به خیابان پیروزی به بهره برداری می رسد

5:40 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۰۲۷
کنار گذر و دسترسی بزرگراه امام علی (ع) مسیر شمال به جنوب در حد فاصل خیابان های شهید افسری آذر و پیروزی به زودی به بهره برداری می رسد.
به گزارش گروه جامعه ، هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران و منطقه 13 از اداره کل املاک (ودجا) و سازمان صنایع (ساصد) در خصوص آزاد سازی قسمتی از ضلع شرقی مجموعه جنگ افزار سازی و همکاری ارزنده این سازمان ها ، به زودی باقیمانده عملیات عمرانی رمپ و لوپ و کنار گذر بزرگراه امام علی (ع) به خیابان پیروزی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با دسترسی ایجاد شده در موقعیت ذکر شده که طولی در حدود 650 متر دارد شهروندان با استفاده از وسائط نقلیه به راحتی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه وارد خیابان پیروزی شده و دسترسی راحت تری به قسمت های شرقی و غربی این معبر شریانی خواهند داشت.

ذاکری اظهار داشت: از سوی دیگر از مسیر جنوب به شمال بزرگراه نیز با انتخاب عبور از قسمت دور برگردان در قسمت شمالی تقاطع خیابان و بزرگراه به راحتی از همین کنار گذر جدید وارد خیابان پیروزی می شوند.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه و بیش ازنود درصدی طرح تعریض خیابان پیروزی که یکی از اقدامات عمرانی ارزنده شهرداری تهران و منطقه 13 است تصریح کرد: با احداث کنار گذر درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، دسترسی از 4 قسمت در تقاطع خیابان پیروزی با بزرگراه برقرار می شود به این مفهوم که در دو قسمت ورودی از خیابان پیروزی به بزرگراه و همچنین از 2 قسمت ورودی از بزرگراه به خیابان پیروزی در مسیرهای شمال به جنوب و بالعکس حاصل شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *