فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور از تدوین 11 کتاب جامع شهدای اطلاعات خبرداد

0:05 - 28 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۳۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب کشور از تدوین 11 کتاب جامع شهدای اطلاعات استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور از تدوین 11 کتاب جامع شهدای اطلاعات خبردادبه گزارش گروه سیاسی ، سردار احمد خادم سید الشهدا در اولین یادواره شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا در استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد در اهواز به تشکیل شش کمیته برای جمع آوری اسناد و اطلاعات شهدای اطلاعات و عملیات در سطح کشور اشاره کرد و گفت: باتوجه به نقش برجسته این شهدای والا مقام در دوران دفاع مقدس و اهمیت شناساندن این شخصیت های برجسته به نسل امروز ستادهایی در استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز کرده و به جمع آوری اطلاعات، عکس، خاطره و دست نوشته های این شهدا پرداخته اند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس 387 شهید اطلاعات و عملیات از استان های استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد تقدیم انقلاب اسلامی شده و درجهت زنده نگه داشتن یاد این شهیدان 11 جلد کتاب تألیف و تدوین شده است که اقدام بزرگ و با ارزشی به شمار می رود.

فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب کشور ادامه داد: همچنین برپایی نمایشگاه در راستای این یادواره، ساخت کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی و تهیه اشعار در مدح این شهیدان والامقام از دیگر فعالیت های این کمیته ها به شمار می رود.

وی بیان کرد: دردوران دفاع مقدس چشم تیزبین شهدای اطلاعات وعملیات نیروی زمینی سپاه تحرکات و فعالیت های دشمن را درکوه ها و دشت ها به خوبی رصد کرده و به فرماندهان قرارگاه ها و یگان های خودی ساعت و چگونگی عملیات ها را مشخص می کردند.

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد:امید است بتوانیم با برگزاری چنین یادواره هایی گوشه ای از زحمات و رشادت های شهدای اطلاعات را برای همگان بازگو کرده و تجدید میثاقی با شهدا، امام راحل(ره) و شهدای سه استان خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد که اتحاد و انسجام را در جامعه ایجاد کردند داشته باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *