حساسیت بیشتر مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی

13:23 - 27 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۲۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: مامی دستگاه ها و مسئولان موظفند طبق قانون به وظیفه خود در برخورد با جرایم و تخلفات بویژه جرایم و تخلفاتی که حوزه نظم و عفت عمومی را هدف قرار می دهد و همچنین مظاهر علنی فساد قاطعانه عمل کنند.
حساسیت بیشتر مسئولان نسبت به مسائل فرهنگیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی،  حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در جمع مسئولان بر لزوم حساسیت بیشتر در خصوص مسائل فرهنگی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در جمع مسئولان ستادی، اداری و قضایی استان در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی افزود: معظم له با نگاه توأم با بصیرت از سالها پیش در خصوص لزوم توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی جامعه تذکراتی به صورت مستمر ارائه می فرمودند و توجه مسئولان را به مسائلی مانند تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی جلب می کردند که متأسفانه شاهدیم در بسیاری از موارد آنگونه که باید و شاید مورد اقدام و عمل در حوزه فرهنگی قرار نگرفته است. وی با اشاره به فرمایشات معظم له در جمع نخبگان گفت: ایشان مکرراً از نخبگان از جمله رجال حوزوی و دانشگاهی، طلاب و دانشجویان و سایر تشکلهای مردمی به طور جد خواستار مطالبه گری از مسئولان در زمینه مسائل اجتماعی بویژه مسائل فرهنگی شده اند بنابراین تمامی آحاد جامعه موظفند نسبت به دغدغه های ولی امر جامعه اسلامی حساسیت داشته باشند.

وی با اشاره به پویایی فقه اسلامی خاطر نشان کرد: افتخار ما اجرای قوانینی است که مبتنی بر شرع مقدس اسلام و فقه پویای شیعه است و ضروری است تمامی مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی مواضع خود را براساس خواست جامعه اسلامی تنظیم کرده و موضع گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به هجمه بی وقفه دشمنان نظام به ارکان، ارزشها و هنجارهای جامعه اسلامی گفت: در این زمینه نیازمند سطح بالایی از هوشیاری و بصیرت افزایی هستیم چه آنکه در صورت عدم توجه به نفوذ دشمن شاهد استحاله فرهنگی و دگرگونی نظام هنجارها و ارزشها خواهیم بود. وی نسل جوان را امید آینده میهن اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: جوانان امروز بعنوان افسران جنگ نرم راه شهیدان در دفاع از کیان نظام اسلامی را ادامه می دهند و امید امام (ره)، مقام معظم رهبری و همه دوست داران ایران عزیز به این جوانان است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها و مسئولان موظفند طبق قانون به وظیفه خود در برخورد با جرایم و تخلفات بویژه جرایم و تخلفاتی که حوزه نظم و عفت عمومی را هدف قرار می دهد و همچنین مظاهر علنی فساد قاطعانه عمل کنند.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *