تقدیر رئیس سازمان قضایی استان تهران از مسئولان و دانش آموزان مدرسه علامه حلی 3

20:30 - 25 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۶۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با حضور در مدرسه علامه حلی 3 از اقدامات خیرخواهانه مسئولان و دانش آموزان این مرکز آموزشی در برپایی بازاچه خیریه و کمک به آزادی محکومان دادگاه‌های نظامی تهران تقدیر کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با حضور در مدرسه علامه حلی 3 از اقدامات خیرخواهانه مسئولان و دانش آموزان این مرکز آموزشی در برپایی بازاچه خیریه و کمک به آزادی محکومان دادگاه‌های نظامی تهران تقدیر کرد.

نصیری مدیر مدرسه علامه حلی 3 در ادامه گفت: این دانش آموزان کم سن و سال به هر طریق ممکن با برپایی بازارچه خیریه و روش های دیگر، همت و تلاش خود را برای کمک به آزادی زندانیان در حبس بکار گرفته اند.

وی افزود: این کارعام المنفعه، جو مناسب و ایده آلی را در مدرسه حاکم کرده به طوری که این روحیه خیر خواهانه در سایردانش آموزان شکوفا شده است.

وی در گزارشی از میزان جمع آوری کمک های دانش آموزان این مدرسه در چند سال اخیر برای آزادی محکومان سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امسال فقط در بازارچه خیریه نزدیک به 23 میلیون تومان جمع آوری شد و به تبع آن این کار در مدرسه دخترانه نیز الگوبرداری شد و تعدادی از مادران زندانی آزاد شدند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی با جمع آوری کمک های بیشتر بتوانند تعداد بیشتری زندانی آزاد کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران نیز در این دیدار گفت: این عمل خالصانه ای که شما دانش آموزان پایه گذار آن بودید، در حال همه گیر شدن است و هر کس این کار خیر را انجام دهد ثوابش برای شما نوشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی افزود: این اقدام خیرخواهانه شما باعث خوشحالی جمعی از خانواده ها و محکومینی می شود که به خاطر مبالغ ناچیزی در زندان مانده اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران در پایان، با اهدای لوحی از این اقدام خیرخواهانه مسئولان و دانش آموزان مدرسه علامه حلی 3  تقدیر و تشکر کرد.


 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *