رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تودیع و معارفه رئیس زندان آستارا

1:15 - 25 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۰۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه اجرایی شدن احکام قضایی و اصلاح و تربیت و فرهنگ سازی از اهداف زندانهاست عنوان کرد: تلاش برای بازگرداندن مددجویان به آغوش خانواده و جامعه از مهمترین رسالت سازمان زندانها درکنار کارهای اصلاحی ، فرهنگی و تربیتی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از  روابط عمومی زندانهای استان گیلان، مدیرکل زندان های گیلان درمراسم تودیع و معارفه رئیس زندان آستارا ضمن آرزوی موفقیت برای  رئیس جدید و قدیم زندان آستارا گفت : اجرایی شدن احکام قضایی و اصلاح و تربیت و فرهنگ سازی از اهداف زندانها است  و تلاش برای بازگرداندن مددجویان به آغوش خانواده و جامعه از مهمترین رسالت سازمان زندانها درکنار کارهای اصلاحی ، فرهنگی و تربیتی است.

وی با اشاره به ورود و خروج بیش از ۲۰ هزار نفر زندانی تحت عناوین متهم و محکوم در زندانهای تابعه استان و نیاز به فضاهای و اخذ مجوزهای لازم در خصوص احداث زندانهای جدید مطالبی عنوان نمود.

در پایان عبادی دادستان شهرستان آستارا نیز بخاطر تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ  با دادگستری  این شهرستان نیز ابراز خرسندی نمود.

گفتنی است دراین مراسم از زحمات آقای آسینه  رئیس قبلی زندان آستارا تقدیر و آقای شکاری  به عنوان رئیس جدید این زندان معرفی شد.
انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *