80 هزار بلیت اینترنتی فروخته شد/تماشاگران فاقد بلیت به ورزشگاه آزادی نروند

15:59 - 24 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۰۴۷
رئیس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه تعداد 80 هزار بلیت بازی تیم های پرسپولیس و راه آهن اینترنتی فروخته شده گفت: تماشاگرانی که نتوانستند بلیت تهیه کنند به ورزشگاه مراجعه نکرده و از طریق تلویزیون این مسابقه را تماشا کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، حبیب الله ابوالحسن شیرازی درباره فروخته شدن بلیط اینترنتی افزود: برای جلوگیری از راه اندازی بازار سیاه فروش بلیت بازی تیم های راه آهن و پرسپولیس تهران از چند روز گذشته 80 هزار بلیت این مسابقه اینترنتی فروخته شد.

80 هزار بلیت اینترنتی فروخته شد/تماشاگران فاقد بلیت به ورزشگاه آزادی نروند

رئیس هیات فوتبال استان تهران در ادامه به وضعیت ساماندهی تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال بخشی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی که فاقد صندلی است تماشاگران نمی توانند حضور پیدا کنند اما بخش زیادی از این طبقه به دلیل استقبال زیاد تماشاگران فروخته شد.

به گفته شیرازی ، هم اکنون بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

طبق آخرین خبرها از ورزشگاه آزادی تعدادی از تماشاگران این مسابقه به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای ورزشگاه حضور دارند.

** ایجاد 10 اتاق درمانی و پزشکی در ورزشگاه آزادی تهران
شیرازی در ادامه از ایجاد 10 اتاق درمانی و پزشکی در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد و گفت: با توجه به استرس زیاد این مسابقه و به منظور سلامت طرفداران فوتبال 10 اتاق درمانی و پزشکی در طبقات اول و دوم ورزشگاه آزادی تهران ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد اتاق های احیاء در ورزشگاه آزادی تهران تماشاگرانی که دچار شوک زدگی و حمله قلبی می شوند می توان در کمترین زمان ممکن مورد مداوا قرار گیرند.

بازی تیم های پرسپولیس و راه آهن از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *