تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی در زندان‌های کرمان

11:31 - 24 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۹۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسابقات قرآنی مددجویان مرد زندان های کرمان با معرفی نفرات برتر دررشته های حفظ ، قرائت، درک مفاهیم و اذان به کار خود پایان داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان های کرمان، مسابقات قرآنی مددجویان مرد زندان های کرمان با معرفی نفرات برتر دررشته های حفظ ، قرائت، درک مفاهیم  و اذان به کار خود پایان داد.

مدیر کل زندان‌های کرمان در اختتامیه این دوره از مسابقات گفت : امروز فاصله گرفتن از قرآن باعث بروز مشکلات زیادی برای انسانها شده است.

ولی نیا امت مسلمان را قوی و مقتدر دانست و افزود: در سایه قرآن و عترت است که اتحاد یکپارچه مسلمانان شکل می گیرد .

وی با بیان اینکه در زندانها قرآن جایگاه ویژه ای دارد متذکر شد: هر چه لازم باشد در زمینه برنامه های قرآنی در زندانها هزینه می کنیم و هزینه در این زمینه اسراف نیست  بلکه سرمایه است که درکوتاه مدت و دراز مدت پیامدهای بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت .

مدیرکل زندان های کرمان ادامه داد: سرلوحه کار فرهنگی  باید قرآن و نماز باشد و به آن اهمیت ویژه ای داده شود .

ولی نیا استفاده از مشوقهای درست را لازمه کار فرهنگی دانست و افزود: اگر ما انسانها این کتاب انسان ساز و معجزه الهی را مدنظر قرار دهیم آخرتمان تضمین شده است واگر با این کتاب الهی فاصله بگیریم مشکلات وگرفتاری ها ما را در برمی گیرد وزندگی ما تباه خواهد شد.

وی افزود: معتقدم کار با جبر و زور هیچ موقع ثمره مثبتی نداشته است و می طلبد که کارها براساس فرهنگ قرآن و پیروی از دستورات بزرگان دین باشند .

در ادامه  از نفرات برتر در رشته های مختلف با حضور رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل ، رئیس  سازمان تبلیغات شهرستان بم ، رئیس دادگستری بم ، قاضی ناظر بر زندان  و جمع کثیری از پرسنل با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است در این مسابقات که با حضور ۴۲ نفر شرکت کننده از زندان‌های  استان کرمان دررشته های حفظ ، قرائت، درک مفاهیم  و اذان برگزارشد در پایان  زندانهای  کرمان ، کهنوج و جیرفت موفق به کسب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *