رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار تیم های سواره و پیاده پلیس در اطراف استادیوم آزادی/ عملیات ویژه برای کنترل ترافیک

11:19 - 24 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۹۰۷
فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران گفت: پلیس برای کنترل ترافیک در اطراف استادیوم آزادی برنامه ویژه ای دارد و تماشاگران دیدار پایانی لیگ برتر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

سرهنگ سعید سپهری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: از روز گذشته تمهیدات لازم جهت کنترل ترافیک در اطراف استادیوم آزادی اندیشیده شده و از قبل پیش بینی حضور حد اکثری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم آزادی را کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار پایانی خود در ورزشگاه آزادی مقابل حریفش قرار می گیرد، تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی در ورزشگاه حاضر می شوند و ما از قبل برای کنترل ترافیک برنامه ریزی کرده ایم.

فرمانده عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به استقرار تیم های سواره و پیاده پلیس در اطراف استادیوم آزادی اظهارکرد: عملیات ویژه پلیس از ساعت 13 امروز آغاز خواهد شد و برنامه ریزی کرده ایم، تیم های سواره و پیاده ما کنترل محدوده ورزشگاه را در دست بگیرند.

سرهنگ سپهری در خصوص وضعیت ترافیک اطراف ورزشگاه آزادی در ساعات اخیر خاطرنشان کرد: هم اکنون به این خاطر که بسیاری از تماشاگران دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن برای حضور در ورزشگاه اقدام نکرده اند، ترافیک در اطراف استادیوم آزادی روان گزارش می‌شود.

وی با پیش بینی افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده در اطراف استادیوم آزادی تهران اظهارکرد: بدون شک ترافیک در ساعات آینده در اطراف استادیوم سنگین خواهد شد و پارکینگ ها نیز با وجود داشتن ظرفیت محدود پر می شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *