سفر حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به استان هرمزگان

13:10 - 23 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۷۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به منظور شرکت در همایش امام سجاد (ع) و برگزای جلساتی با مسئولین قضایی و اجرایی به استان هرمزگان سفر کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در رآُس هیأتی بلند پایه به منظور شرکت در همایش امام سجاد (ع) و همچنین برگزای جلساتی با مسئولین قضایی و اجرایی استان،بامداد امروز به بندرعباس سفر کرد و از سوی جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی استان هرمزگان مورد استقبال قرار گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور  که در این سفر ازسوی حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس همراهی می‌شد، در بدو ورود به  فرودگاه بندرعباس ،مورد استقبال گرم  و صمیمانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان  و تنی چند از مسئولین قضایی و اجرایی استان هرمزگان، قرار گرفت.
 
در ادامه مراسم استقبال ،حجت الاسلام والمسلمین منتظری، پس از دیدار و گفتگو با  مقامات و مسئولین قضایی،نظامی و اجرایی حاضر در این مراسم ،ضمن تشکر از استقبال گرم و صمیمانه  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،معاونین دادگستری و همچنین مسئولان عالی قضایی و اجرایی استان و ابراز خرسندی از  حضور در استان هرمزگان و دیدار با  مردم ومسئولین این استان، هدف از سفر خود را شرکت در همایش امام سجاد(علیه السلام) محور وحدت امت اسلامی و همچنین برگزاری جلساتی با مسئولین قضایی و اجرایی استان عنوان کرد.
 
شایان ذکر است به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت سیدالساجدین، همایش امام سجاد(علیه السلام) محور وحدت امت اسلامی صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران در شهر بندرعباس برگزار شده که حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور سخنران ویژه این همایش است  و در رابطه با سیره امام سجاد(علیه السلام) و نقش آن حضرت در وحدت امت اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
 
این همایش از سلسله برنامه های جانبی ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) است که با حضور علما و روحانیون شیعه و اهل سنت سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) هرساله در تاریخ 25 محرم الحرام مصادف با سالروز شهادت امام زین العابدین(علیه السلام) و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی به میزبانی استان هرمزگان و به مرکزیت شهر بندرعباس برگزار می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *