ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های مازندران/ ممنوعیت تردد از کرج به سمت مرزن آباد

10:10 - 23 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۶۰۳
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای آخر هفته از 23 تا 25 اردیبهشت ماه را در برخی از محورهای مواصلاتی اعلام کرد.
به گزارش گروه جامعه ،مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای آخر هفته از 23 تا 25 اردیبهشت ماه را در برخی از محورهای مواصلاتی اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت تا یک بامداد روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز 24 اریبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد 25 اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز 24 اردیبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در این مدت در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس ممنوع خواهد بود و در محور هراز تردد کلیه تریلرها همچنان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از هراز ممنوع اعلام شده است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در محور فیروزکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع خواهد بود.

مقرر شده تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلی، کامیون و کامیونت به استثنای ماشین های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از 23 تا 25 اردیبهشت در جاده های مازندران ممنوع باشد.

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 اردیبهشت ماه از شمال به جنوب محور قدیم رشت به قزوین ممنوع خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *