تعامل آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، سیاستی بلند مدت و استراتژیک است

20:10 - 21 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۰۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: تعامل و همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه کاری سلیقه‌ای، کوتاه‌مدت و تاکتیکی نیست بلکه یک سیاست بلندمدت و استراتژیک است.

به گزارش گروه جامعه ، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی گفت: تعامل و همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه کاری سلیقه‌ای، کوتاه‌مدت و تاکتیکی نیست بلکه یک سیاست بلندمدت، استراتژیک و بر خواسته از نیاز و ضرورتی است که احساس می‌شد.

دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در سالیان طولانی که آموزش و پرورش نوین در ایران ایجاد شده است، شاهد خدمات مدیران بوده‌ایم اما اوج عمل و ایفای نقش مدیران و معلمان، تربیت 36 هزار شهید دانش‌آموز بود که دست‌پرورده آموزش و پرورش و خانواده‌های متعهد بودند.

وي تصریح کرد: امروزه با دشمنی قدر و مجهز مواجه هستیم که برای ضربه زدن به ما تلاش می‌کند به‌گونه‌ای که ایمان کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است. در مقابل؛ فرهنگیان متولی حراست از معنویت و ارزش‌های دینی هستند.

ملکی بيان کرد: آموزش و پرورش دست همکاری به‌سوی همه اندیشمندان، مراکز آموزش عالی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی برای پیشبرد اهداف خود دراز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً تعامل در مجموعه حوزه علمیه و آموزش و پرورش می‌تواند نتایج چشمگیری داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *