امام جمعه و هیئت قضایی نی ریز از زندان این شهرستان بازدید کردند

22:20 - 20 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۶۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری از زندان این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره زندان نی ریز، آیت الله سیدمحمدفقیه امام جمعه نی ریز و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری به همراه دکتر رنجبر رئیس دادگستری ،دکتر رفیعی دادستان عمومی و انقلاب و تمامی قضات دادگستری این شهرستان از زندان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات رفاهی و قضایی مددجویان قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، جلال زراعتی رئیس اداره زندان نی ریز، گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در حوزه های قضایی و اجرای احکام، فرهنگی و تربیتی، عمرانی وبهسازی ارائه کرد.

رئیس زندان نی ریز مهمترین دغدغه و سیاست راهبردی در این اداره را تلاشهای فرهنگی در قالب دین آموزی با محوریت فعالیتهای قرآنی بیان کرد و مهمترین اصل در بحت کاهش آسیبهای پرخطر و  کاهش جمعیت کیفری و عدم بازگشت مجدد مددجویان را تاسی از آموزه های دین مبین اسلام با محوریت تعالیم ارزشمند قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) بیان داشت.

در ادامه این دیدار آیت الله فقیه ضمن ابراز خرسندی از این بازدید با تأسی به کلام امام راحل(ره)، از زندان به عنوان یک دانشگاه بسیار خوب یاد کرد و فعالیتهای فرهنگی و قرآنی صورت پذیرفته را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

امام جمعه نی ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری رسیدگی به مشکلات زندانیان و خصوصاً خانواده آنان که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند را از وظایف اصلی مسئولین قضایی عنوان کرد و از همه کارکنان این حوزه تلاش مضاعف در این خصوص و به نیت قرب الهی و خشنودی حضرت باری تعالی را خواستار شد.

در ادامه این دیدار نمازخانه حضرت صاحب الزمان (عج) جهت استفاده ارباب رجوع جنب سالن انتظار افتتاح و به بهره برداری رسید، همچنین با پیگیریهای صورت گرفته محلی به عنوان محل ملاقات ویژه بهسازی، تجهیز و افتتاح شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *