رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سپاهان نیازی به تبانی ندارد/ می‌خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم

7:00 - 21 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: سپاهان تیم بزرگی است و نیازی به تبانی ندارد.
یوانیس توپالیدیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پیروزی راه‌آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم اما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم. خیلی خوب بازی را در اختیار داشتیم و در نیمه دوم هم با آمدن فاطمی به زمین و روی یک سانتر گل برتری را به ثمر رساندیم. البته در این بین نباید از درخشش فروزان هم چشم‌پوشی کنیم.

وی در مورد اینکه بعضی‌ها ادعا کرده‌اند دیدار راه‌آهن و سپاهان تبانی بوده، عنوان کرد: من این صحبت‌ها را نادیده می‌گیرم و چیزهایی را که شنیدم مثل جوک بود. سپاهان تیم بزرگی است و نیازی به این کارها ندارد. ما تاکتیکی سپاهان را بردیم. تأکید می‌کنم اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد با نشر دهندگان آن به صورت قانونی برخورد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص دیدار روز جمعه با پرسپولیس که برای هر دو تیم بسیار حساس است گفت: ما در این بازی فقط و فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

توپالیدیس در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها منتظر هستند تیم‌شان راه‌آهن را گلباران کند، تصریح کرد: چرا این حرف را می‌زنند، ما شانس اول برای بقا در لیگ هستیم و حتی فکر مساوی با پرسپولیس هم نیستیم چون می‌خواهیم این تیم را شکست بدهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *