بصيرت، رمز خنثی سازی توطئه دشمنان

14:10 - 18 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۴۶۰
فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی، هدف اصلي دشمنان را دور کردن مردم از ولايت برشمرد و بصيرت را رمز خنثی سازی توطئه آنان دانست.
به گزارش گروه سردار قاسم رضایی در جمع دریابانان شرکت کننده در نهمین دوره کوثر مرزبانی با اشاره به روند شکل گیری مرزبانی در بعد از انقلاب، اظهار داشت: مرز از جایگاه ویژه ای برخوردار است، شما مرزبانان وظیفه خطیر پاسداری از این مهم را بر عهده دارید باید در کار خود بیشترین دقت را داشته باشید. 

وی، آموزش را یک عنصر هماهنگی و مدیریتی واحد دانست و افزود : مرزبانی به خاطر اینکه یکی از رده های موثر در امنیت داخلی و امنیت ملی است به این امر توجه ویژه ای دارد. 

فرمانده مرزبانی به لزوم استمرار و به روز بودن آموزش ها تاکید و تصریح کرد: بایستی بصیرت، اطلاعات و مدیریت را متناسب با تهدیدات به روز کنید. 

سردار رضایی، بالا بردن توان تحمیل اراده به دشمن را لازمه کار فرماندهان دانست و گفت: یکی از نکاتی که باید در این دوره ها آن را تقویت کنید همین مورد است. 

وی افزود: دوره های اول آموزشی در راستای ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری است که باید ادامه آن توسط شما فرماندهان در یگان ها اجرایی انجام شود تا توان زیرمجموعه ارتقاء یابد. 

سردار رضایی همچنین توجه به فرهنگ دشمن شناسی را توصیه کرد و گفت : دشمن شناسی و خود شناسی لازمه هر برنامه ریزی است و اگر کسی دشمن را نشناسد محکوم به شکست است. 

این مقام عالی رتبه در مرزبانی کشور در پایان هدف اصلی دشمن را دور کردن مردم از ولایت برشمرد و عنوان داشت : بصیرت رمز خنثی سازی توطئه دشمنان است.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *