احتمال موفقیت تاج زیاد است/ استقلال در فصل جاری موفق بوده است

13:29 - 18 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۴۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: تاج فردی فوتبالی است و احتمال موفقیتش در فدراسیون فوتبال بسیار زیاد است.
کاظم اولیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در وهله اول این انتخاب را به مهدی تاج تبریک می‌گویم و امیدوارم وی بتواند در مسیر اعتلای فوتبال کشورمان گام بردارد.

وی در ادامه افزود: تاج برای اینکه بتواند رئیس فدراسیون فوتبال شود با کفاشیان هماهنگی‌هایی را انجام داده بود و بر همین اساس توانست ریاست فدراسیون فوتبال را کسب کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به اینکه ریاست سازمان لیگ با ریاست فدراسیون فوتبال متفاوت است یادآور شد: تا الان تاج به عنوان یک تصمیم ساز در فوتبال کشورمان حضور داشته است، اما از این پس باید به عنوان تصمیم گیرنده در فدراسیون فوتبال به فعالیت بپردازد. من تاج را از سالیان گذشته می‌شناسم و با توجه به اینکه وی فردی فوتبالی است و علم مدیریت در فوتبال را می‌داند احتمال موفقیتش در فدراسیون فوتبال بسیار زیاد است.

اولیایی درباره عملکرد کفاشیان در دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال یادآور شد: کفاشیان عملکرد موفق آمیزی در فدراسیون فوتبال داشته است و دستاوردهای زیادی همچون کسب کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، صدرنشینی ایران در بین بهترین تیم‌های آسیایی و صعود به جام جهانی دیده می‌شود. ضمن اینکه حضور ۸ ساله وی در فدراسیون فوتبال باعث شد ما در این فدراسیون شاهد تثبیت مدیریت باشیم.
 
وی در پایان صحبت‌هایش پیرامون وضعیت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مثل سایر باشگاه‌ها به لحاظ ساختاری با مشکلات زیادی روبروست، اما در بعد فنی توانسته عملکرد موفق آمیزی در فصل جاری داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *