قهرمانی استقلال دست خودش است/ در بازی فردا طرفدار هر دو تیم هستم

14:10 - 18 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۳۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به داشته‌های استقلال در این فصل، کادر فنی این تیم توانسته عملکرد رضایت بخشی داشته باشد.
علیرضا اکبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی درباره تقابل تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم مهم و حیاتی خواهد بود، چرا که استقلال برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کند و تراکتورسازی نیز به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

وی با اشاره به اینکه قهرمانی استقلال دست خودش است تصریح کرد: استقلال اگر می‌خواهد کار به اما و اگر نرسد باید بازی فردا را با برد پشت سر بگذارد. اما اگر نتواند پیروز میدان شود باید نیم نگاهی به نتایج پرسپولیس و استقلال خوزستان داشته باشد.

بازیکن پیشین استقلال تصریح کرد: نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش بینی کرد و با توجه به اینکه سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و تراکتورسازی نیز تیم شهرم است نمی‌توانم آرزوی پیروزی برای یکی از آن‌ها داشته باشم، اما امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که استحقاقش را دارد پیروز میدان شود.

اکبرپور درباره مهم‌ترین مشکل آبی پوشان در فصل جاری یادآور شد: استقلال در خط هافبک با مشکلاتی روبرو است و هافبک‌های استقلال نمی‌توانند به خوبی مهاجمان این تیم را تغذیه کنند. ضمن اینکه در حال حاضر بازیکنان جوانی در این تیم حضور دارند که سن کمی دارند و برای اینکه بتوانند در تیم استقلال تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند نیاز به زمان دارند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد کادرفنی استقلال تا به اینجای فصل راضی کننده بوده است گفت: با توجه به داشته‌های استقلال در این فصل، کادر فنی این تیم توانسته عملکرد رضایت بخشی داشته باشد. البته در تعدادی از بازی‌های لیگ نتوانست نتایج خوبی داشته باشد که این مسئله به دلیل کم تجربگی تعدادی از بازیکنان بوده است.

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برای بازی فردا به استادیوم نخواهم رفت، چرا که احترام لازم به من و دیگر پیشکسوتان گذاشته نمی‌شود و دوست ندارم برای حضور در جایگاه ویژه مجبور شوم خودم را به مسئولان استادیوم معرفی کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *