رشد ۱۲درصدی کمک های مردمی در جشن نیکوکاری/ آذربایجان شرقی در صدر

3:55 - 16 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۵۱۳
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از رشد ۱۲ درصدی کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته نسبت به سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، مصطفی خاکسار با اشاره به کمک ۷۸۲ میلیارد ریالی مردم خیر کشورمان به نیازمندان در جشن نیکوکاری سال ۹۴ گفت: از مجموع کمک های جمع آوری شده ۱۱۲میلیارد ریال نقدی، ۱۸۴میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری و ۳۴۱ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی و کالا بوده است. از این میزان مبلغ جمع آوری شده طبق اعلام سازمان دانش آموزی، ۲۷۰میلیارد ریال آن در پایگاههای مسقر در مدارس کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ثبت های انتظامی در جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در مقایسه با سال ۹۳ کاهش ۴۳ درصدی داشته است اظهارکرد: این امر حاکی از آن است که اعداد و ارقام ثبت شده جشن نیکوکاری در سال ۹۴ به خوبی مدیریت شده و دقیق و واقعی هستند بطوری که در تامین نیازهای شب عید مددجویان قابل مشاهده بوده است.

خاکسار بیشترین آمار عملکرد کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال ۹۴ را به ترتیب استان های آذربایجان شرقی با ۹۳ میلیارد ریال ، فارس ۷۱ میلیارد ریال و خوزستان ۵۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: استان های البرز ، گلستان و سمنان کمترین عملکرد جمع آوری کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری داشتند.

گفتنی است، در سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره گیری #۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه امکان واریز مستقیم وجوه و کمک های مردمی به حساب هر استان و شهرستان و مشارکت در جشن نیکوکاری میسر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *