رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکوچیچ یک فصل دیگر قرارداد دارد/ «بختیار» نه، ولی رفیعی بازیکن فولاد است

10:00 - 17 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۳۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: سروش رفیعی بازیکن فولاد است و باید پس از طی شدن دوران سربازی‌اش به فولاد برگردد.
علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی درباره عملکرد فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم اظهار داشت: ما در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما خوشبختانه توانستیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و به یک ثبات مناسب در نتیجه گیری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه فولاد در دو بازی آینده نیز با قدرت به مصاف حریفان می‌رود تصریح کرد: البته شاید در این دو بازی کادرفنی فولاد از بازیکنان جوان نیز استفاده کند اما بدون شک هدف فولاد در دو بازی آینده کسب هر ۳ امتیاز خواهد بود.

مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: لیگ پانزدهم فصل سختی برای ما بود و با توجه به اینکه مشکلات زیادی در زمان تعویض مدیریت داشتیم و همپنین مسائل مالی که با آن روبرو بردیم نیاز به زمان بود که این مشکلات حل شود و در حال حاضر ما با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

اژدری‌زاده درباره وضعیت اسکوچیچ برای فصل آینده لیگ بر‌تر گفت: اسکوچیچ یک سال دیگر با ما قرارداد دارد، اما در پایان لیگ با وی جلسه‌ای خواهیم داشت تا درباره فصل آینده تصمیم گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت سروش رفیعی و بختیار رحمانی چگونه خواهد بود و آیا این دو بازیکن به فولاد برمی گردند تصریح کرد: بختیار رحمانی قراردادی با ما ندارد، اما سروش رفیعی بازیکن فولاد است و باید پس از طی شدن دوران سربازی‌اش به فولاد برگردد. هر تیمی هم که به دنبال جذب سروش رفیعی است باید با ما مذاکره کند.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره حساسیت دو هفته پایانی لیگ بر‌تر اظهار داشت: لیگ بر‌تر به روزهای حساس خودش رسیده است و بدون شک رقابت نزدیک 3 تیم برای کسب عنوان قهرمانی منشاء خیر خواهد بود. چون که تیم ملی از این مسئله سود می‌برد و باعث می‌شود بازیکنان در یک رقابت تنگاتنگ مورد احتمان و آزمایش قرار بگیرند.

وی در پایان صحبت‌هایش پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال و میزان شانس نامزد‌ها برای ریاست این فدراسیون خاطرنشان کرد: در وهله اول باید بگویم که از نامزد نشدن کفاشیان ناراحتم، اما هر سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با زیر و بم فوتبال ایران آشنایی کامل دارند و می‌توانند عملکرد موفق آمیزی در فدراسیون فوتبال داشته باشد. در ‌‌نهایت امیدوارم هر کسی که ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده می‌گیرد از آقای کفاشیان و تجربیات وی بهره ببرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *