رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار دارد

12:35 - 15 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۲۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تمیزی گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری سازمان قضایی قرار دارد و در هنگام مراوده با مردم، خلق خوش و رفتار خوب را همواره مدنظر داشته باشیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، مرتضی تمیزی در جمع کارکنان سازمان قضایی استان سیستان و بلوچستان گفت: مراجعین به سازمان به اندازه کافی گرفتاری‌های شخصی و اجتماعی دارند نباید با رفتار و برخورد غیر متعارف آنان را ناامید و خسته کرد؛ ما خدمتگزار مردم هستیم و باید قدردان این نعمت باشیم  ضمن اینکه مراقب باشید زمینه سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت طلب فراهم نشود.

وی گفت: در سازمان قضایی اکثر مراجعین از مجموعه نیروهای مسلح هستند بنابراین اهم اهداف ما انجام اقدامات قانونی در جهت تحکیم مبانی انضباط در نیروهای مسلح است لذا خود ما هم در سازمان قضایی باید برابر قانون و دستورالعمل های اداری رفتار کنیم و به رعایت نظم و انضباط پایبند باشیم.

این مقام قضایی تاکید کرد: اگر پایه هرکاری را بر مبنای نظم و انضباط قرار دهیم بی تردید در انجام مأموریت ها و امورات محوله خود موفق خواهیم بود و اولویت دادن به امور اداری در اوقات کاری، رعایت نظم و انضباط در محیط کار، توجه و الگوگیری از شعائر دینی در زندگی شخصی و اداری موجب سعادت خواهد بود.

تمیزی گفت: امیدوارم که کارکنان سازمان قضایی سیستان و بلوچستان در سال جدید با ایده و فکری نو بتوانند خدمات سازنده خود را در جهت خدمت رسانی به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کنند.

وی افزود: لازمه تحقق این هدف و انتظار، تعامل و همکاری صمیمانه و منطقی کارکنان اداری و قضایی با یکدیگر است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *