آزادی 245 زندانی مالی جرایم غیرعمد درسال 94

10:00 - 15 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۲۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد از آزادی 245 زندانی مالی جرایم غیرعمد در سال 94 خبرداد و گفت: این افراد با پرداخت بدهی 70 میلیاردی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد از آزادی 245 زندانی مالی جرایم غیرعمد در سال 94 خبرداد و گفت: این افراد با پرداخت بدهی 70 میلیاردی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه ستاد دیه استان بیان کرد: این تعداد زندانی  با پرداخت بیش از 7 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل صندق خسارت بدنی کشور، خیرین و بانکهای عامل از زندانهای استان آزاد شدند.

وی میزان پرداخت ستاد دیه و صندوق بدنی کشور را 2 میلیارد و 35 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : مابقی پرداختها از طرف خیرین استانی و کشوری و بانکهای عامل صورت گرفت .

گفتنی است در این جلسه مصوب شد 13 پرونده جرایم مالی غیر عمد اعم ازتصادف مهریه،نفقه و ... که مجموعا بیش از 13 میلیارد و370 میلیون ریال است و منجر به اخذ گذشت از شاکی شده است، پرونده اعسار آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و از طریق بانکهای کل و ستاد دیه کشور مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اختصاص یابد تا زمینه آزادی این افراد فراهم شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *