راه اندازی ناوگان تاکسیرانی ویژه خانواده‌های مددجویان

23:30 - 13 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۵۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای ایجاد رفاهیات و کاهش آسیب های اجتماعی در بین خانواده های مددجویان شعبه دیگری از ناوگان بی سیم تاکسیرانی اصفهان در مقابل زندان مرکزی اصفهان مستقر شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان های استان اصفهان، امیری مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در مراسم افتتاح و راه اندازی این خط گفت: با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها و ایجاد امنیت بیشتر برای آنان با هماهنگی با شرکت تاکسیرانی اصفهان شعبه جدیدی از واحد سرویس بی سیم اصفهان جنب زندان مرکزی مستقر شد.

وی افزود: سرویس دهی به خانواده ها،کارکنان،نیروهای وظیفه و مردم و اهالی ساکن در جوار زندان مرکزی با تماس با این شبکه می توانند از تسهیلات ایجاد شده استفاده نمایند.

امیری تسهیلات ایجاد شده برای مددجویان و خانواده های آنان در طی چند ساله گذشته را  در راستای ایجاد و ارتقای امنیت بیشتر در جامعه و شهر بیان کرد و افزود: زندان بدلیل  جایگاه و موقعیت فیزیکی که در جنوب غربی شهر دارد نیازمند وجود ناوگان های حمل و نقل عمومی بیشتری بوده که طی سالهای گذشته با پیگیری های بعمل آمده شهرداری در خصوص ناوگان اتوبوسرانی اقدامات خوبی لحاظ نمود که خوشبختانه ناوگان شبکه بی سیم نیز تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان راه اندازی و آغاز بکار نمود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *