رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم برنامه مدون در اجرای آرای صادره در کمیسیون ماده 100

1:15 - 14 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۴۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حیدری گفت: برای اجرای آرای صادر شده در کمیسیون ماده 100، شهرداری و اعضای این کمیسیون برنامه‌ای مدون و مشخص داشته‌ باشند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، توکل حیدری رئیس کل دادگستری در جلسه حفاظت از اراضی منابع طبیعی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: برای اجرای آرای صادر شده در کمیسیون ماده 100، شهرداری و اعضای این کمیسیون برنامه‌ای مدون و مشخص داشته‌ باشند.
 
وی با اشاره به اینکه برخی شهرداری‌های استان آذربایجان غربی از کمیسیون ماده 100 درآمدزایی کرده و به نفع خود قدم برمی‌دارند گفت: این کار اشتباه بوده و بروز چنین اتفاقاتی در شهرداری‌ها سبب می‌شود که شهر نامنظم و دارای چهره‌ای نامناسب باشد.

حیدری افزود: با برنامه‌ریزی در کمیسیون می‌توان قبل از ساخت بنا با فرد متخلف‌ برخورد کرده و از بروز تخلفات بیش‌ از حد نیز جلوگیری کرد.
 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شهرداری در مواردی مجبور به تخریب بنای ساخته شده است تصریح کرد: وجود معماری ضعیف و بنای سست سبب می‌شود تا نسبت به شهر حساس بوده و حکم تخریب در موارد مختلف اجرایی شود.
 
در این جلسه حبيبي دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نيز با اشاره به دو محور مهم این جلسه در خصوص گزارش شهردار ارومیه و گزارش مدیر کشاورزی نکاتی را مطرح کرد و مصوبات قبلی را پیگیر شد.
 

در ادامه اين جلسه تعدادي از حاضرين به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و طرح نظرات و پيشنهادات خود در خصوص راهكارهاي جلوگيري از تصرف و تخريب اراضي ملي و منابع طبيعي پرداختند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *