ماهواره و اینترنت دو ابزار مهم دشمن/ نفوذ تهدیدی بسیار جدی است

10:18 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۷۴۹
فرمانده مرزبانی ناجاگفت: بزرگترين تهديد امروز کشور کم بصيرتی است و اين بينش زمينه نفوذ دشمن است.
ماهواره و اینترنت دو ابزار مهم دشمن/ نفوذ تهدیدی بسیار جدی استبه گزارش گروه جامعه ،سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان شرکت کننده در هشتمین دوره کوثر مرزبانی به تشریح ویژگی های انقلاب اسلامی و تبیین علل شکست دشمن در رویارویی با ملت بزرگ ایران پرداخت.
 
وی با اشاره به خاطره ای از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری و بازدید ایشان در آن زمان از نقاط مرزی افزود: رهبر معظم انقلاب طی سخنانی در آن زمان تهدید دهه های آینده کشور را نه تهدید سخت و نظامی ، بلکه تهدید فرهنگی و مواد مخدر پیش بینی می کردند.
 
فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: بعد از آن نیز دیدم که پیش بینی ایشان درست بود و بارها با عناوین مختلف شبیخون فرهنگی ، ناتو فرهنگی و عبارات دیگر این هشدار را تکرار و بر توجه مسئولین بر این امر تاکید کردند.
 
سردار رضایی اینترنت و ماهواره را دو ابزار مهم دشمن در راستای این جنگ بزرگ برشمرد و گفت: دشمن با این ابزارها تغییر فرهنگ و باورهای ملت ایران را هدف گرفته و خانواده ها در این جنگ نرم سهم بسزایی دارند.
 
وی موضوع بصیرت و نفوذ را تهدید مهم دیگری عنوان داشت که مقام معظم رهبری بر توجه به آن تاکید دارند و گفت: بی بصیرتی و کم بصیرتی آغاز انحراف و پیشبرد هدف دشمن در طرح نفوذ است.
 
این مقام عالی رتبه در مرزبانی کشور افزود: مردم کشور ما در 3 دهه گذشته به درستی با بصیرت و تبعیت از ولایت در مسیر اهداف الهی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی حرکت کرده و کشورمان را به اوج عزت و افتخار رسانده اند و باید با توجه به اینکه بزرگترین تهدید امروز کشور کم بصیرتی است با دقت در این مسیر گام بردارند.
 
فرمانده مرزبانی کشور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به فرهنگ تهدید شناسی توسط فرماندهان تاکید کرد و گفت : این دوره آغاز کار بزرگ آموزشی است و شما فرماندهان باید بعد از این دوره به ترویج و آموزش فرهنگ تهدید شناسی به نیروهای زیر مجموعه بپردازید و این فرهنگ را در تمام زمینه ها با توجه به موقعیت های خاص طبیعی و فیزیکی منطقه خود برای نیروها تبیین کنید.
 
سردار رضایی در پایان مردم یاری را یکی از برنامه های مهم مرزبانی برشمرد و عنوان داشت : مرزنشینان به واقع مرزیاران و همراه مرزبانان هستند و لازم است شما فرماندهان با ارتباط با آنان ضمن بررسی مشکلاتشان در جهت رفع آنان گام بردارید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *