رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح فاز اول باغ کتاب تا تیرماه/ اجرای پروژه مرمت خانه سیمین و جلال

23:50 - 11 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۵۱۳
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است بخش قابل توجهی از پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

به گزارش گروه جامعه ، علیرضا جعفری با اشاره به اجرای پروژه مرمت خانه سیمین و جلال آل احمد به عنوان یکی از برنامه های مهم شرکت در سال 95 اظهار داشت: متاسفانه به دلیل یک سری از مشکلات شرایط بهره برداری میسر نشده و به همین دلیل پروژه تا چند وقت متوقف شده بود. درنهایت اما با همکاری و انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری منطقه یک و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی عملیات مرمت دوباره از سر گرفته شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است تا در سال جاری پروژه فرهنگی مرمت خانه سیمین و جلال آل احمد به اتمام برسد و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی پروژه باغ کتاب تهران را از دیگر برنامه های پیش روی شرکت معرفی و عنوان کرد: عملیات عمرانی در حال اجراست و با تغییراتی که برای شیوه بهره برداری آن در نظر گرفته شده قرار است تا به یک مجموعه فرهنگی و تفریحی در شهر تهران تبدیل شود.

جعفری اعلام کرد: در نظر داریم تا پایان تیرماه فاز اول باغ کتاب تهران و تا پایان بهمن ماه کلیت باغ کتاب شامل 3 فاز را به بهره برداری برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *