از برگزاری صبحانه‌های کاری تا برپایی 16 کارگاه آموزشی

15:30 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۹۹۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری که از صبح امروز آغاز به کار کرده است تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری صبح امروز با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در این دوره از همایش مقرر شده پزشکان، اعضای هیئت های علمی و اساتید دانشگاهی 167 سخنرانی کوتاه داشته باشند ضمن اینکه هفدهمین دوره همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری 13 سخنران اصلی نیز خواهد داشت.

برپایی صبحانه های کاری نیز از جمله دیگر اقداماتی است که در راستای تعامل بیشتر و تبادل اطلاعات اعضای هیئت های علمی دانشگاه ها برگزار می شود. مقرر شده در طول دو روز آینده و تا زمان برپایی اختتامیه، 12 صبحانه کاری در سطوح مختلف برگزار شود. در کنار آن 234 پوستر در این همایش ارائه شده و 16 کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این همایش که یک هزار و 8 نفر از آنها را زنان و 690 نفر را نیز آقایان تشکیل می‌دهند در دو روز آینده در پنل های تخصصی حضور پیدا خواهند کرد.

فردا، شنبه 11 اردیبهشت و در دومین روز از هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری از ساعت 8 و 30 دقیقه پنل تخصصی آینده نگاری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی برگزار می‌شود. همچنین بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی و توسعه ارتقای زیر ساخت های آموزش علوم پزشکی نیز از جمله دیگر پنل های برگزار شده خواهد بود.

از ساعت 11 نیز پنل تخصصی دانشگاه‌های نسل سوم، توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی و پایش و ارزشیابی بسته های تحولی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اختتامیه هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری ساعت 20 روز یکشنبه برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *