تجلیل از مددکاران زندان‌های اردبیل

18:00 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۹۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جشن بزرگی که به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب برگزار شد از مددکاران زندان‌های استان اردبیل تجلیل شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، به مناسبت اعیاد بزرگ میلاد امام علی علیه السلام و مبعث پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله، جشن بزرگ عید تا عید با حضور خانواده‌های پرسنل زندان‌های مرکز استان اردبیل برگزار و از مددکاران زندان‌های استان اردبیل تجلیل شد.
حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تقدیر از برگزاری این جشن با اشاره به سختی کار در زندان از کارکنان زندان‌ها بخصوص مددکاران بعنوان نیروهای متعهدی یاد کرد که نعمت گره گشایی از امور درماندگان و گرفتاران به آنها عطا شده است.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با ذکر مناقب بزرگ مددکار اسلام امام علی (ع) و شرحی از بزرگان دینی، مددکاری در زندان‌ها را شغلی حساس برشمرد و گفت: اگر مددکاری در زندان‌ها با برنامه ریزی دقیق عمل شود می‌تواند در کاهش جمعیت کیفری بسیار تاثیر گذار باشد.
حجت لاسلام و المسلمین قاصدی به شاخص‌های تربیتی دینی اشاره کرد و گفت: اگر تربیت دینی باشد مسلماً بسیاری از جرایم کاهش می‌یابند. بسیاری از جرایم زاییده غفلت از دستورات دین اسلام است. پس باید رویکرد خانواده‌ها و تربیت فرزندان به سمت سبک زندگی اسلامی باشد.
در این مراسم نیز فتحی مدیرکل زندان‌های استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و روز مددکار، برگزاری چنین جشن‌هایی را برای افزایش مودت بین پرسنل، وظیفه هر دستگاه دانست و گفت: تجلیل از پرسنل در حضور خانواده‌هایشان نشان می‌دهد که دستگاه به دنبال افزایش مشارکت همگانی در بهبود مستمر است. متاسفانه کمبود منابع مالی اجازه مانور در بخش رفاهی را نمی‌دهد. اما در قبال زحمات کارکنان و تحمل و صبر خانواده‌های زندانبانان شاید این کمترین کار بعنوان عرض تشکر و تقدیر باشد.
گفتنی است علاوه بر فعالان عرصه مددکاری از محققین ستاد مردمی دیه، مدیران عامل انجمن‌های حمایت زندانیان شهرستان‌ها، بازنشستگان ناجا و سه تن از کارکنان زندان‌های استان اردبیل که اخیراً به افتخار بانشستگی نایل آمده بودند نیز تجلیل شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *