اجرای بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی ویژه هفته معلم در تهران

17:00 - 09 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۶۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران ‌با گرامیداشت هفته بزرگداشت استاد شهید مطهری و مقام معلم، از برگزاری ۲۷۹۸ برنامه فرهنگی در استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد با گرامیداشت نام و یاد استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم، ‌گفت: استاد شهید مطهری از برجسته‌ترین و عالی‌ترین نخبه‌های فکری حوزه علمیه قم و نهضت اسلامی ایران، مورد اعتماد امام راحل و از تئوریسین‌های تراز اول انقلاب اسلامی بود.

نیک‌نژاد، افزود: از آنجایی که سالروز شهادت این استاد به‌عنوان روز معلم نامگذاری شده، این اداره کل در راستای فعالیت و مأموریت تبلیغی خود، برنامه‌های مختلف و متنوعی را پیش بینی کرده و اجرا خواهد کرد.

تشکیل ستاد مطالعاتی در دفتر مرکزی استان با حضور مدیران و کار‌شناسان ستادی، همکاری با ستادهای بزرگداشت مقام استاد مطهری در سطح شهر و شهرستان‌های تهران، اعزام و سازماندهی ۲۵۰۰ نفر از مبلغین، مبلغات، مربیان قرآن جهت تبلیغ در مکان‌های مأموریت خود، پیش بینی و اجرای یکصد گفتمان دینی با موضوعات اندیشه مطهر و نظام خانواده در اسلام از دیدگاه شهید مرتضی مطهری با حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم حوزوی از جمله برنامه‌هایی است که مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران به آنان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از اساتید مجتمع علوم اسلامی کوثر همزمان با روز معلم، مراسم محوری با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی تهران و گرامیداشت یاد شهید مطهری، ارسال ۲۰۰۰ پیام کوتاه جملات و سخنان شهید مطهری به گروه‌های هدف، تهیه و توزیع ویژه نامه‌های آموزشی از آثار استاد شهید بین مبلغین و مبلغات، هماهنگی با مبلغین فعال و کانون‌های فرهنگی جهت برگزاری برنامه سخنرانی، مسابقات فرهنگی، هنری از دیگر اقدامات این اداره کل خواهد بود.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و مقام معلم از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *