رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی خسارات و نحوه خدمت رسانی سیل اخیر در 14 استان کشور

10:57 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۳۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی سراج گفت: بررسی و پیگیری خسارات و نحوه خدمت رسانی در سیل اخیر در 14 استان در سازمان بازرسی فراهم شده است که باید مستندسازی شود.
قاضی ناصر سراج در گفت و گو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی درباره بررسی وضعیت وقوع سیلاب اخیر در کشور از سوی سازمان بازرسی گفت: پیگیری خسارات و نحوه خدمت رسانی سیل اخیر در 14 استان درسازمان بازرسی جمع بندی و بررسی شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اگر خدایی ناکرده دراین رابطه سهل انگاری و یا قصوری صورت گرفته باشد این گزارش را در آینده نزدیک تکمیل و به مقامات ذی صلاح ارسال خواهیم کرد.

براساس گزارش میزان، قاضی سراج پس از وقوع سیلاب در فروردین ماه سال جاری از ورود سازمان بازرسی به این موضوع خبرداد و گفت: به مدیران کل بازرسی استان‌هایی که درگیر حادثه سیل شده‌اند اعلام کرده‌ایم که براین موضوع نظارت کامل داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

قاضی ناصر سراج درباره بررسی وضعیت وقوع سیل اخیر در کشور از سوی سازمان بازرسی گفت: همه استاندارها در میدان هستند و موضوع را کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مسئولان خوب موضوع را بررسی می‌کنند و همه استانداران در میدان هستند و موضوع را کنترل می‌کنند.
انتهای پیام/






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *