رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نام شورا تغییر نمی کند

16:11 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۹۳۱
رئیس شورای شهر تهران گفت: نام این شورا تغییر نکرده و همچنان به نام شورای شهر تهران شناخته می شود.
نام شورا تغییر نمی کندبه گزارش گروه جامعه ،مهدی چمران پس از ارائه گزارش شورایاران منطقه 20، با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضا برای تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر ری، تهران و شمیرانات نیز گفت: هیچ قانونی برای تغییر نام شهر تهران وجود ندارد و نمی توانیم شورای شهر تهران را «سه نامه» بخوانیم.
 
وی با اشاره به تهیه یک نامه حقوقی مفصل از سوی کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در این رابطه تاکید کرد: متاسفانه فرماندار کنونی این موضوع سه نام شدن شورای شهر تهران را باب کردند و فرماندار پیشین نیز جدایی شهر ری از تهران را باب کردند.
 
رییس شورای شهر تهران با یادآوری اینکه این نامه حقوقی کمیسیون نظارت را برای همه اعضا فرستاده ایم تا بخوانند، ادامه داد: این نامه برای وزیر کشور و استاندار نیز ارسال شده است. زیرا تغییر این نام قانون می خواهد.
 
چمران تاکید کرد که تهران، ری، تجریش، دولاب، ونک و کن همه جزو تهران هستند و فرقی با یکدیگر ندارند.
 
وی همچنین در واکنش به نطق پیش از دستور رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز گفت: اینکه در این نطق گفته شد کمیسیون ماده 5 تخریب گر است، انصاف نیست و به واقع این چنین نیست.
 
چمران با تاکید بر اینکه کمیسیون ماده 5 کارهایی که می کند بر اساس قانون است، ادامه داد: اگر در دوره های قبل به این صورت نبوده، به آنها کاری نداریم، اما هم اکنون این چنین نیست.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همه اعضای شورا و مسئولان در مسیر اقتصاد مقاومتی به درستی حرکت کنند و به جای شعار به سراغ عمل بروند و افزود: نه مصوبه در این زمینه گذاشتیم و نه همایشی برگزار کردیم.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *