رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نشست کانون سردفتران با سازمان ثبت اسناد درباره حذف دفتر جاری

22:20 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۴۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دشتی اردکانی از تشكیل جلسه با مسئولان ارشد سازمان ثبت اسناد و املاك كشور و روسای كانون‌های چند استان درخصوص حذف دفاتر جاری و اسكن دفاتر سابق در سال جدید خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی كانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا دشتی اردكانی گفت: در سال جدید دفاتر جاری در دفاتر اسناد رسمی حذف خواهد شد كه جلسه امروز به این موضوع اختصاص دارد.

وی افزود: همچنین اسكن دفاتر سابق كه به صورت سنتی نوشته شده است و داده‌ آمایی پرونده‌های سابق در سامانه ثبت و نحوه چگونگی و اجرای آن دراین جلسه بررسی می‌شود.

رئیس كانون سردفتران و دفتر یاران ادامه داد:  با هماهنگی روسای كانون سردفتران و دفتریاران امیدورایم بتوانیم به صورت متحدالشكل در سراسر كشور این اقدام را عملی كنیم.

گفتنی است جلسه امروز  با حضور محمدرضا دشتی اردكانی، رئیس كانون سردفتران و دفتریاران؛ دكتر محمد مهدی انجم‌شعاع، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاك كشور؛ هاشم كارگر، معاون توسعه فناوری سازمان ثبت؛ مسعود مقدس، مدیركل بازرسی و پاسخگویی به شكایت سازمان ثبت؛ هم چنین مرادی مدیركل امور اسناد و سردفتران و مبینی، مدیركل دفتر توسعه نرم افزار سازمان ثبت،  اعضای هیات مدیره كانون سردفتران و دفتریاران و روسای كانون‌های اصفهان، قم، قزوین، گیلان و مازندران در محل كانون سردفتران و دفتریاران برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *