رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دلاور مردان ارتش حافظ امنیت و پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند

21:30 - 29 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۷۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: بیست و نهم فروردین ماه هر سال یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاور مردان ارتش سرافراز و مکتبی جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری همزمان با بیست و نهم فروردین و روز ارتش پیامی صادر و با اشاره به سوابق درخشان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران، این دلاور مردان را حافظ امنیت و پاسدار ارزش‌های انقلاب دانست.
در بخش‌هایی از این پیام آمده است: بیست و نهم فروردین ماه هر سال یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلاور مردان ارتش سرافراز و مکتبی جمهوری اسلامی ایران است. مردانی که با ایثار جان خویش پایه های عزت و اقتدار این مرز و بوم را محکم و استوار کردند. سابقه نیک بزرگ مردان ارتش، به روزهای واپسین عمر رژیم منحوس پهلوی و آنگاه که در 19 بهمن 1357 همافران سربلند با حضور در محضر امام راحل (ره)، با انقلاب، مردم و امام امت بیعت و تجدید پیمان کردند؛ باز می‌گردد. آغاز جنگ تحمیلی و دفاع جانانه فرزندان ارتش مردم در کنار سپاهیان سرافراز و بسیجیان مخلص و بی ادعا صفحه زرینی بر کتاب تاریخ این کشور بود که تا همیشه به یادگار خواهد ماند. حضور بزرگ مردانی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی بر افتخارات این ارتش مکتبی و انقلابی می افزاید. فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرماندهی کل قوا در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، جایگاه رفیع و اهمیت روزافزون و نقش بی بدیل ارتش را در پیشبرد اهداف عالیه نظام و حراست و حفاظت از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن می کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن 29 بهمن روز ارتش برای این عزیزان توفیق خدمت در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی ایران آرزو کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *