شرایط برای زیارت مجازی عتبات عالیات فراهم شد

16:00 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۳۱۲
مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثـه مقام معظم رهبری از تولید نرم افزار عتبات عالیات از سوی مدیریت فرهنگی بعثـه مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی تصریح کرد: مقـام‌های مختلف در مساجد كـوفه و سهـله و سایر اماكن به صورت كامل در این نرم افزار دیده شده است و زائران می‌توانند با این نرم‌افزار به راحتی با اماكن مشـرفه به خوبی آشنا شوند و این مكان ها را به صورت مجازی زیارت كنند.

وی با بیان این كه در این نرم افزار اماكن عتبات عالیات در شهرهای كربلای معلا، نجف اشرف، سامرا و كاظمین به صورت تصویری معرفی شده است، اظهار داشت: تمامی اماكن معرفی شده با تصاویر سه بعدی تهیه شده‌اند به صورت كامل و دقیق این اماكن از طریق منابع مستند معرفی و توضیح داده شده‌اند.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی اظهار داشت: مقام‌های مختلف در مساجد كوفه و سهله و سایر اماكن به صورت كامل در این نرم افزار دیده شده است و زائران می‌توانند با این نرم‌افزار به راحتی با اماكن مشرفه به خوبی آشنا شوند و این مكان ها را به صورت مجازی زیارت كنند.

وی یاد آور شد: تصاویر به صورت دورانی و كاملا سه بعدی تهیه شده است و زائر یا هر كاربر دیگری می توانند به راحتی با مكان ها معرفی شده ارتباط بگیرید و آن مكان را به خوبی شناخت پیدا كند.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینكه كار تولید این نرم افزار از بهمن ماه 94 آغاز شده و حدود 3 ماه كار تولید آن به طول انجامیده است، اظهار كرد: در این نرم افزار 110 مكان و شخصیت در قالب 190 تصویر سه بعدی ارائه شده است.

وی گفت: این نرم افزار در حال حاضر تحت وب است و به زودی در قالب های مختلف موبایلی تهیه و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *