"تاجیکستان" و "بنگلادش" بهترین حریفان مسابقه دوستانه با افغانستان

23:11 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۹۴۲
بازی دوستانه با تیم‌های تاجیکستان و بنگلادش، فدراسیون فوتبال افغانستان را در مقابل اجرای حکم ریاست جمهوری در جایگاه بسیار قدرتمندی قرار خواهد داد.
 به گزارش سرویس بین الملل  فیفا روزهای ٣٠ می تا ٧ ژوئن را برای مسابقات دوستانه تعیین کرده است.
 
 تاجیکستان در تاریخ ٢ ژوئن میزبان بنگلادش است و بنگلادش در تاریخ ٧ ژوئن میزبان تاجیکستان است.
 
اگر فدراسیون فوتبال افغانستان بخواهد هر کدام از این 2 تیم مشتاقانه خواهان بازی با افغانستان خواهند بود زیرا افغانستان سال‌ها در جنوب آسیا بازی کرده و از طرف دیگر افغان‌ها شباهت فیزیکی زیادی با تاجیک‌‌ها دارند.
 
فدراسیون فوتبال افغانستان می‌تواند از هر کدام این تیم‌ها دعوت کند تا در کابل به تاریخ ٢٩ یا ٣٠ می با تیم ملی افغانستان مسابقه دوستانه داشته باشند.
 
با توجه به اینکه شرکت هوایی «کام ایر» بین کابل و دوشنبه پرواز مستقیم دارد و پرواز تنها یک ساعت طول می‌کشد، به احتمال خیلی زیاد یکی از این 2 تیم دعوت افغانستان را بپذیرند.
 
حتی فدراسیون فوتبال می‌تواند از کام ایر بخواهد تا یک پرواز اختصاصی را تنظیم کند تا تیم مهمان به اسرع وقت به تاجیکستان پرواز کند.
 
فوتبالنامه نوشت: هر چند بنگلادش تیم قوی نیست، اما انجام یک بازی دوستانه در کابل با هر تیمی که باشد خالی از لطف نیست و وجهه فوتبال افغانستان را بالا می‌‌برد.
 
بازی دوستانه در کابل فدراسیون فوتبال افغانستان را در مقابل اجرای حکم ریاست جمهوری نیز در جایگاه بسیار قدرتمندی قرار خواهد داد.
 
اگر تیم‌های حاضر به بازی در کابل نباشند، افغانستان می‌تواند از فرصت روزهای فیفا استفاده کند و با تیم‌های مثل فلسطین، بحرین، لبنان یا عمان در خاورمیانه بازی کند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *