آماده باش تیم‌های بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌های سیل زده

15:00 - 26 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۴۲۵
رئیس سامانه نظارت بر ارتباطات مردمی و اقدامات بهداشت عمومی، محیط و حرفه ای در شرایط اضطرار و بحران از اعلام آماده باش به نیروهای بهداشتی در پی دریافت اخطاریه سازمان هواشناسی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، محراب آقازاده با  اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پیامک از EOC (مرکز مدیریت عملیات بحران ) وزارت بهداشت، موضوع اخطاریه شماره 8 سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی و احتمال آب گرفتگی و وقوع سیل در برخی از استانهای کشور ضمن تماس تلفنی با مدیران گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاههای علوم پزشکی به کلیه نیروهای بهداشتی  اعلام آماده باش شد.

وی ادامه داد: برای  مقابله با اثرات و پیامدهای احتمالی، این آماده باش از طریق ثبت در سامانه بهداشت 190 نیز رسما به دانشگاههای علوم پزشکی که در معرض بارندگی و وقوع سیل بوده اند، ابلاغ شد.
 
آقازاده افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی  در شمال استان خوزستان و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب و شمال آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و کرمانشاه، جنوب استانهای مرکزی و همدان، قزوین، البرز، تهران، بوشهر، غرب فارس و شمال آذربایجان شرقی،  وقوع بارندگیو  سیل گزارش شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *