گواردیولا: برای رونالدو متأسفم!/ آماده‌ایم با هر تیمی بازی کنیم

11:24 - 26 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۳۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: ما تا همین الان هم بازی‌های فراوانی را در سه فصل اخیر برده‌ایم اما انتظارات از بایرن‌مونیخ بسیار زیاد است.

به گزارش گروه ورزشی ، پپ گواردیولا پس تساوی 2 - 2 تیمش مقابل بنفیکا که منجر به حذف نماینده پرتغال از لیگ قهرمانان اروپا شد اظهار داشت: می‌دانم که کریستیانو رونالدو می‌خواست در مرحله نیمه نهایی برابر بنفیکا بازی کند و بابت اینکه نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد، متأسفم.

وی افزود: اینکه رونالدو دوست داشت برابر بنفیکا به عنوان یک تیم پرتغالی بازی کند، طبیعی است، چون خودش هم پرتغالی است. در کل احتمال روبه‌رو شدن ما با منچسترسیتی، رئال‌مادرید و اتلتیکو یک اندازه است.

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: خوشحالیم که در مرحله نیمه نهایی هستیم و آماده‌ایم با هر تیمی روبه‌رو شویم. به باشگاه بابت پنجمین صعود متوالی‌اش به مرحله نیمه نهایی تبریک می‌گویم. ما از این دستاور راضی هستیم. همانطور که می‌بایست و می‌خواستیم، بازی کردیم و این بدان معنا بود که موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم.

گواردیولا عنوان کرد: بازی تا زمانی که بنفیکا گل زد، تحت کنترل ما بود. تا آن زمان بنفیکا هیچ موقعیتی نداشت. در این سطح از بازی‌ها همه مهاجمان سطح بالا هستند و بنفیکا حتی بدون خوناس و میترلوغلو هم توانست گل بزند و این نشان می‌دهد که در لیگ قهرمانان شما به ترکیبی پرمهره برای رقابت کردن نیاز دارید.

وی گفت: اخیراً گفته شده که اگر امسال نتوانم بایرن‌مونیخ را قهرمان اروپا کنم، ناموفق بوده‌ام. نمی‌توانم کاری در این خصوص و تغییر نگرش مردم انجام دهم. ما تا همین الان هم بازی‌های فراوانی را در سه فصل اخیر برده‌ایم اما انتظارات از بایرن‌مونیخ بسیار زیاد است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *