هفتمین اجلاس جهانی صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه در تبریز برگزار می شود

18:20 - 25 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۱۳۶
هفتمین اجلاس آسیا و اقیانوسیه و انتخاب شهرهای مشهد و لالجین همدان به عنوان شهرهای برتر صنایع دستی در تبریز برگزار می شود.
به گزارش گروه جامعه ، با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، غدا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی برخی از اعضای شورای جهانی صنایع دستی و نیز دیگرمدیران معاونت صنایع دستی 8 اردیبهشت ماه درتبریز برگزار می شود.

در این راستا برگزاری دو نشست تخصصی با حضور داوران و اعضای شورای جهانی، بازدید از بازار فرش و دانشگاه هنر، ملاقات با اساتید دانشکده فرش و آزمایشگاه رنگرزی، نشست هم اندیشی صلح و خلاقیت در صنایع دستی از برنامه های در نظر گرفته شده هفتمین اجلاس آسیا و اقیانوسیه در روزهای 8 و 9 اردیبهشت در تبریز است.

گفتنی است، بازدید از بازار فرش مظفریه ودو کارگاه فرش دستباف تبریز، بازدید از نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی نامزد دریافت مهر اصالت 2016، جلسه با کارآفرینان و تولیدکنندگان و همچنین افتتاح نمایشگاه فرش آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های اجلاس آسیا و اقیانوسیه در روز 10 اردیبهشت ماه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *