برنامه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد برای پرونده‌های قدیمی

18:00 - 24 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۷۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت: در نشست قضایی شهرستان به این جمع بندی رسیدیم برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی، پس از مختومه نشدن این پرونده‌ها، در مورد آن با ذکر مشخصات و شماره پرونده گزارشی تهیه و ارائه شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، نخستین نشست قضایی سال 95 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد برگزار شد.

محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در این باره گفت: در این نشست علاوه بر اتخاذ تصمیمات لازم برای بهبود ارائه خدمات به مردم، بر لزوم پیگیری راهکارهایی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها تاکید شد.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم در این نشست که در مورد آن به جمع بندی رسیدیم بحث تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی و مانده بود که مقرر شد در کمتر از یک ماه پس از مختومه نشدن این پرونده‌ها، در مورد آن با ذکر مشخصات و شماره پرونده گزارشی تهیه و ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در تشریح دیگر جزئیات مطرح شده در این نشست توضیح داد: بازدید از مراجع انتظامی از دیگر مصوبات این جلسه بود که بر این اساس معاون دادستان موظف شد هر دو ماه یک بار از مراجع انتظامی شهرستان بازدید داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *