ورود سازمان بازرسی به موضوع هزینه کرد 11 میلیاردی در شورای عالی استان ها

8:02 - 25 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۵۸۹
سخنگوی شورای عالی استان ها از ورود سازمان بازرسی به موضوع هزینه کرد 11 میلیارد تومان اعتبار شورای عالی استان ها در دوره گذشته خبرداد.

احد چگینی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: قرار شده بحث هزینه کرد 11 میلیارد تومان از اعتبارات شورای عالی استان ها که خارج از ضوابط شوراها بوده است در سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مراجع قضایی اکنون به موضوع هزینه 11 میلیارد تومان از اعتبارات جمع آوری شده در حساب شورای عالی استان ها و پرداخت آن به شوراهای شهرستان ها ورود پیدا کرده اند.

سخنگوی شورای عالی استان ها با اشاره به بررسی اسناد ارائه شده در رابطه با نحوه هزینه کرد 11 میلیارد تومان اعتبار در بازرسی این شورا خاطرنشان کرد: بازرسی شورا قبل از ورود سازمان بازرسی کشور به این موضوع ورود پیدا کرده بود و بررسی ها در این رابطه همچنان ادامه دارد.

چگینی با تاکید بر اینکه بررسی مسائل مالی در شورای عالی استان ها برعهده رئیس شورا است اظهارکرد: زمانی غلامرضا بصیری پور در راس شورای عالی استان ها بود و آن زمان موضوعات مالی به طور کامل در دست این مقام مسئول بود و اکنون که مهدی چمران در راس شورا قرار دارد، تمام مسائل مالی و پیگیری آن برعهده وی است.

وی خاطرنشان کرد: مسائل مالی در حیطه اختیارات رئیس شورای عالی استان ها است و اعضا در این رابطه دخالتی ندارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *