اقدام غیر قانونی فرمانداری در ارجاع بودجه شهرداری به هیات حل اختلاف

10:43 - 24 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۳۳۴
عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران اقدام فرمانداری در رابطه با ارجاع بودجه شهرداری به هیات حل اختلاف را غیر قانونی دانست.
اقدام غیر قانونی فرمانداری در ارجاع بودجه شهرداری به هیات حل اختلافبه گزارش خبرنگارگروه جامعه ، اسماعیل دوستی دردویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اینکه بودجه شهرداری تهران از سوی فرمانداری به هیات حل اختلاف فرستاده شده اقدام قانونی نبوده و نباید این اتفاق می افتاد.

وی افزود: به استناد ماده 80 قانون شوراها لایحه بودجه به هیات حل اختلاف رفته و به این خاطر پس از 30 روز بررسی بودجه به شهرداری ارسال می شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اقدام اخیر فرمانداری، شهرداری را دچار سردرگمی خواهد کرد خاطر نشان کرد: تأخیر در ارجاع بودجه به شهرداری باعث می شود مدیریت شهری در راستای اجرای برنامه های خود با مشکل مواجه شود.

دوستی در خصوص ایراد فرمانداری تهران به مصوبه افزایش کرایه ها در سال 95 اظهار کرد: پس از بررسی مصوبه بودجه در هیات حل اختلاف ظرف ده روز شاهد اجرایی شدن نرخ جدید کرایه ها خواهیم بود.

وی تأکید کرد: امیدوار هستم هر چه سریعتر بودجه شهرداری تهران درهیات حل اختلاف مورد بررسی قرار گرفته تا شهرداری بیش از این با مشکل مواجه نشود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *