قدرت‌های دشمن برای تیرگی روابط "ایران و پاکستان" تلاش می‌کنند

23:25 - 24 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۲۱۵
کارشناس پاکستانی اعلام کرد که برخی قدرت‌های دشمن تلاش می‌کنند تا دوستی ایران و پاکستان را تبدیل به دشمنی کنند، بنابراین مردم پاکستان با هوشیاری چنین عناصری را بشناسند.
قدرت‌های دشمن برای تیرگی روابط  به گزارش سرویس بین الملل زمرد نقوی کارشناس پاکستانی در اردو کالمز آنلاین درباره روابط تهران و اسلام‌آباد نوشت که مردم پاکستان در رابطه با توطئه‌های دشمن علیه دوستی ایران و پاکستان هوشیار باشند.
 
کارشناس پاکستانی می‌نویسد: چوهدری نثار علی خان وزیر کشور پاکستان چندی پیش گفته بود که ایران هیچ نقشی در فعالیت‌های ضد پاکستانی ندارد. بازداشت جاسوس هندی نباید به روابط ایران و پاکستان مربوط شود. مشکل پاکستان با سازمان اطلاعات هند (راو) است نه با ایران.
 
ایران در هر مشکلی در کنار پاکستان بوده است. تصور اتهام‌زنی به ایران اشتباه است.
 
وزیر کشور پاکستان تأکید کرده بود که دیدار رئیس‌جمهور ایران از پاکستان بسیار مفید و سودبخش بوده است. مقامات اسلام‌آباد با رئیس جمهور ایران گفت‌وگوهای خوبی داشتند.
 
وزیر کشور پاکستان با اشاره به روابط ایران و پاکستان به رسانه‌ها گفته بود که در نوشتن درباره روابط تهران و اسلام‌آباد محتاط باشند.
 
وی در حالی این موارد را پس از دیدار روحانی از اسلام‌آباد مطرح کرده که برخی از مجری‌ها و کارشناسان پاکستانی سعی داشتند تا مردم این کشور را در رابطه با ایران دچار سردرگمی کنند.
 
این عدم مسئولیت کارشناسان پاکستانی تلاشی برای تیره کردن روابط تهران و اسلام‌آباد بوده است.
 
نویسنده پاکستانی خاطرنشان کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از سیل چند سال پیش در پاکستان در خطبه نماز عید از مردم ایران خواسته بود تا هر چه بیشتر به مردم پاکستان کمک کنند.
 
زمرد نقوی اذعان کرد: دولت ایران دین اسلام را در نظر می‌گیرد و اولویت این کشور نیز مسلمانان هستند.
 
اگر چنین موضعی در ایران وجود نداشت، این کشور هرگز از فلسطین حمایت نمی‌کرد که به خاطر آن، ایران در 35 سال گذشته با تحریم‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای غربی مواجه شده است.
 
ایران همچنین به مسلمانان بوسنی نیز علنی کمک کرده است.
 
کارشناس پاکستانی اظهار داشت که ایران و پاکستان هرگز روابط تیره نداشته‌اند، اما برخی عناصر داخلی و خارجی به‌دنبال چنین کاری هستند.
 
پاکستان باید بداند که در حال حاضر قدرت‌های دشمن تلاش دارند تا دوستی تهران و اسلام‌آباد را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین مردم این کشور باید هشیار باشند و عناصر مخالف را بشناسند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *