بازنگری در ساختار ستاد مبارزه با مواد مخدر لازم است/ برگزاری سه جلسه در 30 ماه کم است

19:52 - 23 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۹۱۸۹
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: بازنگری در ساختار ستاد مبارزه با مواد مخدر امری لازم است.
بازنگری در ساختار ستاد مبارزه با مواد مخدر لازم است/ برگزاری سه جلسه در 30  ماه کم است
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در برنامه شبکه خبر،گفت:اگر ستادی می خواهد به وظایفش به خوبی عمل کند و پیشرفت داشته باشد باید برنامه ها را رصد و در جریان امور باشد .به نظر من برگزاری سه جلسه ستاد طی 30 ماه گذشته بسیار کم است،اگر چه توقع ما تنها برگزاری جلسه نیست.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم در عرصه پیشگیری چه اقداماتی را انجام دادیم و در دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای پیشگیری از اعتیاد چه کارهایی انجام شده است. همه دستگاه ها در حوزه مواد مخدر مسئول هستند و فقط اعضای ستاد این مسئولیت را ندارند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه اگر نقصی در کار دستگاه ها همانند کمبود بودجه یا اولویت اول نبودن مبارزه برای دستگاه های عضو مشاهده شد چه کسی باید سوال کند تا نقص ها برطرف شود،گفت: اگر می گوییم با رئیس ستاد جلسه برگزار شود به این دلیل است که نقص ها بیان، پیگیری و رفع شود.

به گفته صادقی بازنگری در ساختار ستاد مبارزه با مواد مخدر لازم است چرا که این ستاد نمی تواند معجزه کند به نظر می رسد در عرصه مهم مواد مخدر که جزو اولویت های کشور است راه اندازی قرارگاهی برای مبارزه  حس می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *