برای پیشرفت باید به جوان‌ها اعتماد کرد/ دیگر چینی‌ها نمی‌توانند در مسائل داوری دخالت کنند

4:30 - 23 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۳۸۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هر رشته ورزشی برای طی کردن مسیر موفقیت باید به نیروهای جوان خود اعتماد کند.
مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری، میزان در مورد شرایط این روزهای تیم ملی ووشو اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی تایوان، رقابت‌های جهانی جوانان در بلغارستان٬ جام جهانی ساندا و جام جهانی تالو از پیکارهای مهم ما هستند.

وی ادامه داد: در این بین جام جهانی تالو برای نخستین بار و با حضور تالوکاران برتر مسابقات جهانی اندونزی برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد جوانگرایی احتمالی در تیم ملی ووشو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا گفت: این یک فرصت ایده آل است تا با استفاده از نفرات جوان علاوه بر پشتوانه سازی بتوانیم تجربیات سانداکاران را افزایش دهیم. بدون تردید هر رشته ورزشی برای طی کردن مسیر موفقیت باید به نیروهای جوان خود اعتماد کند.

علی نژاد در مورد تغییرات ایجاد شده در نحوه داوری و برگزاری مسابقات بین المللی هم عنوان کرد: این یک اتفاق بزرگ است که دیگر چینی‌ها نمی‌توانند تمامی مسائل داوری مسابقات مهم را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: بازبینی فوری فیلم مسابقات در صورت اعتراض مربیان و نقش بستن امتیازات ساندا برروی تابلو نیز اقداماتی است که به گسترش بیشتر ووشو در سطح جهان کمک می‌کند.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد آغاز اردوهای تیم‌های ملی گفت: اردوی بزرگسالان از چهارم خردادماه و تمرینات جوانان نیز از پنجم تیر آغاز می‌شود.

علی‌نژاد در بخش پایانی صحبت‌های خود از تلاش برای جذب مربیان چینی خبر داد و خاطرنشان کرد: مذاکرات را با انجمن ووشوی چین برای جذب سه مربی در ساندا و تالوی بانوان و تالوی آقایان آغاز کرده‌ایم. ضمن اینکه در ساندای مردان به طور قطع حسین اوجاقی سرمربی خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *